Характеристика видів дистанційних занять і основних платформ для їх здійснення

Автор(и)

  • А.-Є. Т. Бондар Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

Нові реалії зумовлюють необхідність реформувати освіту, робити її водночас безпечною та ефективною. Дистанційна освіта набирає поширення у світі, і в нашій країні також. Варто зауважити, що прогрес не стоїть на місці. Суспільство активно рухається в бік технологізації і глобалізації. Основними ідеями сучасної педагогіки є створення єдиного всесвітнього освітнього простору і відкриття доступу до отримання знань усім людям, незалежно від місця проживання та фізичних особливостей.

Біографія автора

А.-Є. Т. Бондар , Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

здобувачка 1-го курсу магістратури спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки»

Посилання

Биков В. Ю., Гриценчук О. О., Жук Ю. О. та ін. Дистанційне навчання в країнах Європи та США і перспективи для України. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології: кол. монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут засобів навчання. Київ: Атіка, 2015. С. 77–140.

Види дистанційних занять. URL: http://ukped.com/skarbnichka/674-.html

Пугачев А. С. Дистанционное обучение – способ получения образования. Молодой ученый. 2012. №8. С. 367–369. URL: https://moluch.ru/archive/43/ 5242/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-22

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 1. Теоретичні та практичні аспекти педагогічного менеджменту