Підготовка майбутніх вчителів початкової освіти до формування логічного мислення учнів нової української школи

Автор(и)

  • Т. В. Григорчук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Анотація

Сучасний світ характеризується динамікою трансформацій, результати яких випереджають реальність: те, що ми запланували вчора як інноваційний проєкт, нині постає таким, що потребує модернізації і вдосконалення. Трансформаційні процеси торкаються не лише сфери технологій у виробництві, а й проблеми організації діяльності мислення. Перед освітою нині і перед початковою освітою, зокрема, постало завдання виховати особистість, яка вміє мислити, легко висловлювати свої думки, лаконічно розмірковувати, швидко застосовувати знання у змінених умовах, а тому постає проблема пошуку ефективних шляхів розвитку логічного мислення особистості.

Біографія автора

Т. В. Григорчук , Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

канд. пед. наук, вчитель початкових класів

Посилання

Баглаєва Н. Розвиток логічних умінь дитини. Дошкільне виховання. 2000. № 10. С. 8–11.

Василенко Н. В. Компетентнісний підхід в освіті: реалізація теорії та практики Київ, 2017. 170 с.

Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н. М. Бібік. Київ: ТОВ «Видавничий дім „Плеядиˮ», 2017. 206 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки