Педагогічний професіоналізм у сфері міжкультурної освіти як критерій зрілості особистості європейського вчителя іноземної мови

Автор(и)

  • Нанушка Подковирофф Одеський національний політехнічний університет

Анотація

Феномен «міжкультурна освіта» у науково-педагогічному дискурсі тлумачиться по-різному, висвітлюючи його специфічні особливості, зафіксовані упродовж практичної реалізації певних педагогічних технологій. Пояснюється це тим, що в педагогічній літературі терміни «багатокультурний», «мультикультурний», «полікультурний», «кроскультурний», «інтеркультурний, «міжкультурний» дотепер не мають усталених визначень і здебільшого використовуються як синоніми, оскільки перша частка цих слів, будучи запозиченою з різних мов, означає одне і те саме. Натомість зарубіжні педагоги використовують термін «інтеркультурний» (interkulturell), щоб підкреслити взаємодію та взаємопроникнення між представниками національної більшості та етнічних меншин, біженців, мігрантів, тимчасом як терміни «мультикультурний» або «полікультурний» (дискурс, простір, освіта) лише констатують наявність культурного різноманіття.

Біографія автора

Нанушка Подковирофф , Одеський національний політехнічний університет

канд. пед. наук, старший викладач кафедри іноземних мов гуманітарних факультетів

Посилання

Булгаков Р. Ю. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. Одеса, 2015. 273 с.

Ніколаєва С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми. Молодий вчений. 2015. № 8 (1). С. 125–131.

Цокур О. С. Категория педагогического сознания в теории и практике профессиональной подготовки учителя: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01; 13.00.04 / Одесск. гос. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского. Одесса, 1998. 464 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки