Теоретико-методологічні основи формування мотивації студентів до вивчення навчальних дисциплін

Автор(и)

  • І. М. Зарішняк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. В. Рибак Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Мотивація як соціальне явище має велике значення у проведенні та визначенні ефективності будь-якого явища. Процес діяльності особистості визначається низкою чинників, що здійснюють планомірний вплив на мотивацію як викладачів, так і студентської спільноти. Останнім часом особливо гостро постає проблема пошуку шляхів активізації студентської діяльності, відтворення зацікавленості молоді у навчанні та у кінцевих результатах навчального процесу, адже рівень освіти за останнє десятиріччя значно знизився, що вказує на необхідність трансформації наявної системи мотивації до навчання.

 

Біографії авторів

І. М. Зарішняк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. пед. наук, доц.

В. В. Рибак , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 2-го курсу СО «Магістр», факультету хімії, біології і біотехнологій спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»

Посилання

Клачко В. М. Формування мотивації учбової діяльності у курсантів вищих військових навчальних закладів: автореф. дис. … канд. пед. наук.: 20.02.02. Хмельницький, 2009. 18 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 4. Психологічні аспекти сучасної освіти