Моніторинг якості лінгводидактичної діяльності викладачів іноземної мови як чинник підвищення їхньої професійної активності

Автор(и)

  • І. Б. Андрейкова Одеський національний політехнічний університет
  • Т. М. Картель Одеська державна академія будівництва та архітектури

Анотація

У контексті настанов сучасної андрагогіки, яка опікує процеси організації стажування і підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів, провідним програмним результатом має стати вдосконалення якості їхньої фахової діяльності з надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. З огляду на це, важливим структурним компонентом процесу підвищення кваліфікації науковопедагогічних кадрів як викладачів кафедр іноземних мов є моніторинг якості їхньої фахової – лінгводидактичної діяльності.

Біографії авторів

І. Б. Андрейкова , Одеський національний політехнічний університет

канд. пед. наук, доц., доцент кафедри іноземних мов

Т. М. Картель , Одеська державна академія будівництва та архітектури

канд. пед. наук, доц., доцент кафедри іноземних мов

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти