Застосування форсайт-методу в освітньому процесі закладу вищої освіти

Автор(и)

  • Л. Ю. Береженна Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Анотація

В основу ідеології форсайт-методу покладені сучасні розробки в галузі футурології, прогнозування, стратегічного планування [1]. Його мета – створення бажаного образу майбутнього з написанням звіту про його досягнення. Форсайт можна використовувати для побудови особистої кар’єри, для переорієнтації соціального проєкту з процесу на результат, для створення прогнозних сценаріїв розвитку суспільства або його окремо взятої проблеми.

Біографія автора

Л. Ю. Береженна , Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

здобувач вищої освіти

Посилання

Книтель М. Использование технологии «форсайт» в процессе обучения. Электронный научный журнал «Наука и перспективы». 2016. № 1. C. 23. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-tehnologii-forsayt-v-protsesseobucheniya

Шикиринська О. Навчання впродовж життя – актуальна стратегія у підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Інновації в початковій освіті: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. С. 122.

Соколов А. Форсайт: взгляд в будущее. URL: https://foresight.hse.ru/data/ 380/621/1234/Whatforesight.pdf (дата обращения: 18.01.2018).

Nalyvaiko O. Forsait-doslidzhennia v osviti [Foresight-studies in education]. Paper presented at 3 Intern. Science and Practical Conference «The Leaders of the 21st Century, The formation of charismatic leader personality based on humanitarian technologies based on humanitarian technologies. Kharkiv. 2019. С. 230–233.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти