Проблеми дистанційного навчання у період пандемії COVID-19 очима студентів та викладачів (на матеріалі анкетування)

Автор(и)

  • Л. В.-В. Вєйландє Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

Початок пандемії COVID-19 у 2019 році та подальші 2020–2021 роки значно змінили усі сфери суспільного життя. Галузь освіти, яка побудована на міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, однією з перших відчула необхідність швидкого пристосування до вимог карантинних обмежень, перебудови основних елементів організації освітнього процесу, потребу у розробці нових технологій організації навчання з дотриманням вимог на обмеження соціальних контактів.

Біографія автора

Л. В.-В. Вєйландє , Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

канд. пед. наук, доц.

Посилання

Уроки «Стресс-теста»: вузы в условиях пандемии и после нее». Аналитический доклад. URL: https://www.hse.ru/data/2020/07/06/1595281277/003_% D0%94%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4.pdf

Братко І. В., Кушевська Н. М. Опыт дистанционного и виртуального обучения в период пандемии. X Міжнародна науково-практична конференція “Trends in the development of modern scientific thought” 2020. Ванкувер, Канада. С. 386–389. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32931

Короновірус та освіта: аналіз проблем і наслідків пандемії. Проект ПРООН «Права людини для України». 25.11.2020. URL: https://cedos.org.ua/ researches/koronavirus-ta-osvita-analiz-problem-i-naslidkiv-pandemii/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти