Теоретичні основи використання сучасних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів географії

Автор(и)

  • К. Р. Гернажа Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

Анотація

В Україні на початку ХХІ століття освітній процес зазнав великих змін. Навчальні заклади XXI століття обумовлюють необхідність докорінного переосмислення освітніх завдань, актуалізації змісту навчання, створення проєктножиттєвого простору, технологій становлення індивідуальності особистості, спрямованих на розвиток конкурентоспроможного, компетентного фахівця, що творчо підходить до вирішення професійних проблем.

Біографія автора

К. Р. Гернажа , Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

здобувач вищої освіти

Посилання

Жемеров О. О., Блазун В. М. Сучасні технології навчання географії України: метод. посіб. для студ.-географів ВНЗ. Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. 32 с.

Назаренко Т. Г. Теоретичні основи теорії навчання. Географія та економіка в сучасній школі. 2013. № 2. С. 31–33.

Янчук Н. Г. Сучасні ефективні освітні технології в роботі вчителя географі. Таврійський вісник освіти. 2016. № 2 (54).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти