Особливості формування вторинної мовної особистості студента у процесі професійної підготовки викладачів та перекладачів у ВНЗ України

Автор(и)

  • М. С. Прусська Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

У сучасному суспільстві комунікативні процеси є значущими факторами соціальних змін, тому постає необхідність у певних змінах у науковій парадигмі методики навчання іноземній мові, яка передбачає оволодіння її не лише на рівні мовного коду, а й інтеграцію особистості, яка її вивчає мовну картину світу її носіїв.

Біографія автора

М. С. Прусська , Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

магістр, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки»

Посилання

Караулов Ю. Н. Что же такое «языковая личность»? Этническое и языковое в самосознании. Москва, 1995. С. 63–65.

Воркачев С. Г. Лингвокультурология, языковая личность, концепт: становление антропоцентрической парадигмы в языкознании. Филологические науки, 2001. С. 64–72.

Мацько Л. Аспекти мовної особистості у проспекції педагогічного дискурсу. Проблеми формування мовної освіти середніх загальноосвітніх закладів: зб. наук. праць. Рівне, 2006. С. 5–8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти