Мистецтво ставити запитання для різного рівня навчальних результатів учнів

Автор(и)

  • А. Р. Богачук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Навчання учнів навичок критичного мислення не вимагає від вчителя надмірних зусиль для планування уроків або спеціального обладнання чи запрошених фахівців. Насправді все, що потрібно, – це зацікавлені учні і застосування педагогом спеціальних нескладних педагогічних впливів – методів і стратегій. Серед найбільш важливих і поширених стратегій розвитку критичного мислення учнів головне місце належить запитуванню. Технологія розвитку критичного мислення орієнтована на запитання як основну рушійну силу мислення, що навертає учнів до їхньої власної інтелектуальної енергії.

Біографія автора

А. Р. Богачук , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 1-го курсу СО «Магістр», філологічного факультету

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-22

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки