Мистецтво ставити запитання для різного рівня навчальних результатів учнів

Autor

  • А. Р. Богачук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Навчання учнів навичок критичного мислення не вимагає від вчителя надмірних зусиль для планування уроків або спеціального обладнання чи запрошених фахівців. Насправді все, що потрібно, – це зацікавлені учні і застосування педагогом спеціальних нескладних педагогічних впливів – методів і стратегій. Серед найбільш важливих і поширених стратегій розвитку критичного мислення учнів головне місце належить запитуванню. Технологія розвитку критичного мислення орієнтована на запитання як основну рушійну силу мислення, що навертає учнів до їхньої власної інтелектуальної енергії.

Biogram autora

А. Р. Богачук , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 1-го курсу СО «Магістр», філологічного факультету

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-07-22

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки