Організація та проблематика змішаного навчання у закладах середньої та вищої освіти України

Автор(и)

  • І. М. Гетманець Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

Анотація

В останні два десятиліття розвиток нових інформаційних технологій привніс серйозні зміни у функціонування усіх сфер життя нашого суспільства. Зріс ритм життя людини, значно прискорився процес його взаємодії з навколишнім світом. Однак консерватизм освітньої системи впливає на те, що згадані зміни протікають досить повільно, що призводить до десинхронізації з ритмом сучасного життя. Освітні організації, особливо державні, продовжують дотримуватися традиційної моделі, реалізуючи переважно очні форми навчання.

Біографія автора

І. М. Гетманець , Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

здобувач вищої освіти

Посилання

Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти. Інформаційні технологій і засоби навчання. 2010. № 1 (15).URL: http://www.nbuv.gov.ua/ e-journals/ITZN/em15/emg.html (дата звернення: 22.04.2021).

Логінова А. В. Змішане навчання: причини небажання викладачів використовувати сучасні технології в освітньому процесі. Молодий вчений. 2015. № 11. С. 1399–1402.

Curtis, J. Bonk, Charles R. Graham The Handbook of Blended Learning: Global Perspectives, Local Designs. Pfeiffer. 2006.

Tomlinson, B. Blended, Whittaker, C. Learning in English Language Teaching: Course Design and Implementation. British Council. 2013. 258 С. URL: http://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files/D057_Blended%20lear ning_F INAL_WEB%20ONLY_v2.pdf (дата звернення: 22.04.2021)

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки