Організація та проблематика змішаного навчання у закладах середньої та вищої освіти України
Abstrakt
В останні два десятиліття розвиток нових інформаційних технологій привніс серйозні зміни у функціонування усіх сфер життя нашого суспільства. Зріс ритм життя людини, значно прискорився процес його взаємодії з навколишнім світом. Однак консерватизм освітньої системи впливає на те, що згадані зміни протікають досить повільно, що призводить до десинхронізації з ритмом сучасного життя. Освітні організації, особливо державні, продовжують дотримуватися традиційної моделі, реалізуючи переважно очні форми навчання.
Bibliografia
Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти. Інформаційні технологій і засоби навчання. 2010. № 1 (15).URL: http://www.nbuv.gov.ua/ e-journals/ITZN/em15/emg.html (дата звернення: 22.04.2021).
Логінова А. В. Змішане навчання: причини небажання викладачів використовувати сучасні технології в освітньому процесі. Молодий вчений. 2015. № 11. С. 1399–1402.
Curtis, J. Bonk, Charles R. Graham The Handbook of Blended Learning: Global Perspectives, Local Designs. Pfeiffer. 2006.
Tomlinson, B. Blended, Whittaker, C. Learning in English Language Teaching: Course Design and Implementation. British Council. 2013. 258 С. URL: http://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files/D057_Blended%20lear ning_F INAL_WEB%20ONLY_v2.pdf (дата звернення: 22.04.2021)