Шляхи впровадження технології розвитку критичного мислення для учнів профільних класів

Автор(и)

  • І. А. Сташко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Розвиток критичного мислення – це цілісна система, що формує навички роботи з інформацією у процесі читання й письма і спрямована на засвоєння базових навичок відкритого інформаційного простору, розвиток якостей громадянина відкритого суспільства, включеного в міжкультурну взаємодію.
Освітня технологія формування критичного мислення у процесі навчання – це сукупність різноманітних методів і педагогічних прийомів, які спонукають учасників освітнього процесу до дослідної творчої активності, створюють умови для усвідомлення ними матеріалу, узагальнення отриманих знань.

Біографія автора

І. А. Сташко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 1-го курсу СО «Магістр», факультету хімії, біології і біотехнологій, спеціальності 091 «Біологія»

Посилання

Лебедєва М. Б., Радевская Н. С., Строганова А. Н., Томина Т. С. Технологія розвитку критичного мислення. Методика професійного навчання перукарів. Санкт-Петербург, 2011. URL: http://um.co.ua/12/12-3/12-38311.html, (дата зверенення: 14.04.2021).

Сугробова Ю. Ю., Карпова І. Д. Формування критичного мислення – інноваційна педагогічна технологія. URL: https://zavantag.com/docs/1143/index74786.html (дата зверенення: 14.04.21).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки