Особливості професійної підготовки майбутніх учителів географії у класичному університеті

Автор(и)

  • М. Ю. Волошина Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

Сьогодні процеси глобалізації з всесвітнім розмахом охоплюють тенденції економічного і політичного розвитку людського суспільства. Це диктує свої вимоги до професійних і особистих якостей випускників ВНЗ. Освітня система повинна чітко реагувати і визначати, якою їй бути у XXI столітті.

Біографія автора

М. Ю. Волошина , Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

магістр, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки»

Посилання

Лунячек В. Е., Борисенко К. Б. Компетентнісна модель майбутнього вчителя географії як інструмент професійної підготовки в класичному університеті. Нова педагогічна думка. 2018. № 3(95). URL: https://www.researchgate. net/publication/330779331_Kompetentnisna_model_majbutnogo_vcitela_geogra fii_ak_instrument_profesijnoi_pidgotovki_v_klasicnomu_universiteti_VELunace k_KBBorisenko_Nova_pedagogicna_dumka_-_2018_-_No3_95_-_S99-110

Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю / за ред. І. А. Зязюна, О. А. Дубасенюк. URL: https://core.ac.uk/ download/pdf/42971168.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти