Особливості професійної підготовки майбутніх учителів географії у класичному університеті
Abstract
Сьогодні процеси глобалізації з всесвітнім розмахом охоплюють тенденції економічного і політичного розвитку людського суспільства. Це диктує свої вимоги до професійних і особистих якостей випускників ВНЗ. Освітня система повинна чітко реагувати і визначати, якою їй бути у XXI столітті.
References
Лунячек В. Е., Борисенко К. Б. Компетентнісна модель майбутнього вчителя географії як інструмент професійної підготовки в класичному університеті. Нова педагогічна думка. 2018. № 3(95). URL: https://www.researchgate. net/publication/330779331_Kompetentnisna_model_majbutnogo_vcitela_geogra fii_ak_instrument_profesijnoi_pidgotovki_v_klasicnomu_universiteti_VELunace k_KBBorisenko_Nova_pedagogicna_dumka_-_2018_-_No3_95_-_S99-110
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю / за ред. І. А. Зязюна, О. А. Дубасенюк. URL: https://core.ac.uk/ download/pdf/42971168.pdf