Організація культурно-дозвілевої діяльності здобувачів вищої освіти
Abstract
Динамічний розвиток техногенної цивілізації призводить до внутрішньої кризи самого людини. Сучасний темп життя, висока насиченість штучного середовища технікою, бездуховність створюють несприятливі умови для життєвого простору сім’ї, окремої людини. Все більше людей не можуть впоратися з психологічними навантаженнями та пристосуватися до техногенного середовища. Різноманітність причин, що призводять до втоми, та мотивів, що визначають дозвілля людей, доводять, що рекреаційній діяльності властиві пластичність, динамізм, численні напрями і форми реалізації, наприклад, дозвілля у сфері спорту та оздоровлення, відпочинок за допомогою соціального спілкування, за допомогою перебування в геоландшафтному середовищі, у процесі сприйняття мистецтва, через розваги тощо. Дозвіллєві заняття відображають різні види громадського попиту, найтонші нюанси індивідуальних потреб. Все це обумовлює міждисциплінарний підхід до вивчення культурно-дозвіллєвої діяльності загалом.
References
Аванесова Г. А. Культурно-дозвіллєва діяльність: теорія і практика організації: навч. посіб. для студ. ЗВО. Москва: Аспект-Пресс, 2006. 236 с.
Жуков М. Н. Рухливі ігри: підруч. для студ. пед. ЗВО. Москва: видавничий центр «Академія», 2000. 160 с.
Бочелюк В. Й., Бочелюк В. В. Дозвіллєзнавство: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. 208 с.