Концептуальні основи артменеджменту як виду управлінської діяльності
Abstract
Артменеджмент має свої особливості і відмінність від менеджменту будь якої іншої сфери. Специфіка полягає в тому, що продукт цієї сфери є результатом творчого виробництва, уяви та креативного підходу до проблеми. Артменеджмент зазвичай визначають як новий простір для поширення теорії менеджменту в контексті управління організаціями сфери культури і мистецтв. Саме це відрізняє артменеджмент від менеджменту культури, поняття, що характеризує діяльність з управління процесами у сфері культури, які впливають на інституційне середовище, а також духовне, політичне і соціальне життя суспільства.
References
Богатырева Е. А. Креативность, арт-менеджмент и проблемы теории искусства. Международный журнал исследований культуры. 2015. № 3 (20).
Платонов М. Ю. Арт-менеджмент: предмет и границы дисциплины. Известия Санкт-Петербургского государственного экономического университета. 2015. № 6 (96), С. 61–68.
Янковська Л. А. Підготовка менеджера: основні риси і вимоги. Вісник НУ «Львівська політехніка». 2005. № 526. С. 477–484.
Татарнікова А. А. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців – музикантів з арт-менеджменту. Організаційно-педагогічні засади: «Наука і освіта». 2016. № 1. С. 87–92.
Командышко Е. Ф. Арт-менеджмент: специфика, проблемы, перспективы развития. Москва: ИХО РАО, 2009. 216 с.
Колбер Ф., И. Эврар. Арт-менеджмент – наука третьего тысячелетия. Артменеджер: Журнал для профессионалов. Москва: ЗАО «Холдинговая Компания Блиц-Информ». 2002. № 3. С. 3–6.