Система в управлінні процесом виховання у загальноосвітньому закладі
Abstract
На сьогодні система управління навчально-виховним процесом, зокрема і управління виховною діяльністю в загальноосвітніх навчальних закладах, є невідкладним завданням у прогнозуванні сформованості гармонійно розвиненої особистості. Демократично-гуманістичний напрям системи виховання, який обраний Міністерством освіти і науки України як пріоритетний на сучасному етапі розвитку держави, орієнтується на формування життєтворчої конкурентоспроможної особистості випускника загальноосвітнього навчального закладу. Водночас виховання не обмежується пасивною роллю учня. Учень у цій системі постає багатим джерелом для педагогічного пошуку і творчості вчителя, який переорієнтовує вихованця на самовиховання, самовдосконалення найкращих особистісних якостей.
References
Павленко А. С. Управління процесом виховання в загальноосвітніх навчальних закладах. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2016. Вип. 13 (1). С. 158–161. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__49
Орієнтовний зміст виховання в національній школі: методичні рекомендації / за ред. Є. І. Коваленко. Київ: ІЗМН, 1996. 136 с.
Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія / за ред. Л. Л. Сушенцевої, Л. М. Петренко, Н. В. Житник. Павлоград: ІМАпрес, 2018. 267 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/713359/1/%D0%9A%D0%BE% D0%BB%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B D%D0%B0%D1%8F%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3 %D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F%20%D0%9A%D0%BD%D 0%B8%D0%B3%D0%B02.pdf#1