Міжнародне законодавство та сфера державної відповідальності забезпечення інклюзивної освіти
Abstract
Налагодження конструктивних шкільних зв’язків є необхідною умовою гармонійного функціонування освітнього товариства в межах навчального закладу та поза ним. Інтеграція у європейський простір змінює освітню політику вітчизняного принципу виховання. Виховання – це цілеспрямований і систематичний процес впливу вихователя на вихованців з метою прищепити їм риси, які цінуються людьми і суспільством; сукупність усіх впливів, направлених як на дитину, так і на дорослого. У систему завдань виховання входять: формування понять моралі та моральності, позиції свідомості, патріотизму й національної ідентифікації, духовної обізнаності, гендерної антистереотипізації, фізичного розвитку тощо.
References
Джурелюк О. Т., Лебедєва Н. Г., Самойленко Д. О. Основи психології і педагогіки. Алчевськ: Конспект лекцій ДонДТУ, 2009. 174 с.
Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посібник. Київ: ТОВ «Агенство „Україна”», 2019. 300 с.
Чеботарьова О. В. Соціальна політика держави як чинник впливу на створення та існування щасливої родини. Київ:, 2011. 105 с.