Проблеми та суперечності у впровадженні дистанційного навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти
Abstract
Сучасному суспільству потрібна масова якісна освіта, яка зможе забезпечити вимоги до споживача та виробника матеріальних і духовних благ. Виконати соціальне замовлення суспільства через збільшення асигнувань на освіту, збільшення кількості навчальних закладів та іншими традиційними способами не можуть навіть заможні і розвинені країни. Тому поява дистанційної освіти не випадкова, це закономірний етап розвитку та адаптації освіти до сучасних умов.
References
Степаненко С. В. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Вища школа. 2007. № 2. С. 31–37.
Заболоцький А. Ю. Психологічні проблеми дистанційного навчання викладачів в системі післядипломної педагогічної освіти. Університет «КРОК». 2013. URL: https://library.krok.edu.ua/media/library/category/statti/ zabolotskyi_0003.pdf//
Варзар Т. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності Українознавство. 2005. № 1. С. 116–119.
Заборонити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах. Офіційне інтернет-представництво Президента України 2020. URL: https://petition. president. gov.ua/petition/97372
Штихно Л. В. Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Молодий вчений. 2016. URL: http://molodyvcheny.in.ua/ files/journal/2016/6/121.pdf.