Особливості педагогічних конфліктів у системі «здобувач вищої освіти – науково-педагогічний працівник»
Abstract
Конфлікти – це невід’ємна частина сучасного життя. Існує безліч причин, як суб’єктивних, так і об’єктивних, які провокують конфлікти, які часто неминучі. Але у випадку педагогічного конфлікту дуже важливо застосувати правильну поведінку. У педагогіці основними видами міжособистісних конфліктів є конфлікти: студент–студент; студент–викладач; викладач–викладач; викладач–адміністрація; викладачі–батьки ; адміністрація–батьки.
Мета – вивчити основні причини педагогічного конфлікту «викладач– студент».
References
Анцупов А. Я., Шипилов А. И. Конфликтология: учебник для вузов. Москва: ЮНИТИ, 2000. 551 с.
URL: https://naurok.com.ua/dopovid-na-pedlektoriy-konflikt-55277.html
Рибакова М. М. Конфлікт і взаємодія в педагогічному процесі: книга для вчителя. Москва: «Просвіта», 1991. 228 с.
Леонов H. И. Психологические конфликты педагогов = Psychological conflicts of educational specialistsє. От истоков к современности. 130 лет организации психологического общества при Московском университете: юбилейная конф. в 5 т. / отв. ред. Д. Б. Богоявленская. Москва: КогитоЦентр, 2015. Т. 5. С. 367–369.
Леонов Н. И. Стили поведения старшеклассников различного пола в конфликтной ситуации. Пол и Gender в интегральном исследовании индивидуальности человека / под ред. Б. А. Вяткина. Пермь, 2008. С. 152–165.
Самоукіна Н. І. Практичний психолог в школі: лекції, консультування, тренінги. Москва: ІНТОР,1997. 192 с.