Міжособистісний конфлікт викладач–студент як об’єкт наукового дослідження
Abstract
Становлення України як інформаційного суспільства супроводжується змінами в соціальних відносинах. Система вищої освіти, порівняно з іншими соціальними інститутами, відрізняється розмаїттям функціональних, рольових, міжособистісних, міжгрупових взаємозв’язків. У такому сплетінні стосунків стає неминучим зіткнення інтересів, думок, позицій, потреб людей. У зв’язку з постійною зміною характеру взаємодії між педагогом і студентом, між студентами та працівниками освітніх організацій сучасний педагогічний процес має низку проблем із вирішенням міжособистісних конфліктів, тому пошук нових і ефективних шляхів вирішення конфліктів на різних рівнях освітньої діяльності набуває особливого значення, включно з вищою освітою.
References
Куприянов Р. В. Межличностные конфликты в диаде преподаватель–студент: монография; М-во образ. и науки России; Казан. нац. исслед. ун-т. Казань: КНИТУ, 2011. 196 с.
Цыбульская М. В., Яхонтова E. C. Конфликтология. Москва, 2004. С. 5–14.
Салагаев А. Л. Молодежные правонарушения и делинквентные сообщества сквозь призму американских социологических теорий. Казань: Экоцентр, 1997. 112 с.
Кашева Г. С., Ратников В. П., Голубь В. Ф. Конфликтология: учебник для вузов. Москва, 2011. 164 с.
Социология: учебник для вузов / под ред. В. Н. Лавриненко. Москва: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1998. 349 с.
Нагаєв В. М. Конфліктологія: навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2004. 198 с.