Особливості підготовки докторів філософії в галузі педагогічних наук в Італії
Abstract
Оскільки людські ресурси є найважливішим багатством, то в подальшому загальноєвропейська політика у сфері вищої освіти спрямована на реалізацію трьох стратегічних цілей – підвищення якості європейської освіти на рівнях: бакалавр–магістр–доктор філософії, забезпечення її більшої доступності, а також відкритості для всього світу. Саме тому пильна увага адміністративного персоналу закладів вищої освіти та науковців приділяється дослідженню питань, що стосуються перспектив розвитку, оновлення змісту і вдосконалення технологій підготовки здобувачів ступеня доктора філософії в країнах Європейського союзу. Доктор філософії (походить від латинського Philosophiae Doctor) − це найвищий кваліфікаційний рівень, який із середини ХХ ст. впроваджують заклади вищої освіти в англомовних країнах та який згодом почали використовувати всі країни-учасниці в рамках Болонського процесу.
References
Universities shaping the European Higher Education Area. EUA. Socrates, 2007. URL: www.eua.be
PhD in General Pedagogy, Social Pedagogy, General Didactics and Disciplinary Didactics. URL: https://www.unibz.it/en/faculties/education/phd-in-generalpedagogy-social-pedagogy-didactics/