Системний підхід до підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти
Abstrakt
У процесі еволюції суспільства можна спостерігати активне зростання конкуренції майже у всіх ланках соціально-економічної системи. Не винятком є і сфера освіти. Для забезпечення та збереження конкурентних позицій на ринку освітніх послуг заклади освіти змушені вдаватися до новіших підходів та маркетингових рішень.
Bibliografia
Шабанова Ю. О. Системний підхід у вищій школі: підруч. для студ. магістратури. Дніпропетровськ: НГУ, 2014. 120 с.
Подольна В. В., Усик С. П. Особливості просування освітніх послуг. Проблеми економіки організацій та управління підприємствами. Вісник КНУТД К. 2013. № 4. С. 206–210.
Волкова В. В., Птащенко О. В., Цинцкіладзе А. Р. Використання інтернеттехнологій для створення рекламної концепції ВНЗ. Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи», м. Київ, 7 грудня 2017 р. Київ: КНУТД, 2017. С. 377–384.