Педагогічні умови формування критичного мислення під час вивчення історії

Autor

  • Є. Р. Заболотний Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Критичне мислення допомагає відрізняти правдиву інформацію від фейків, яких часом більше ніж адекватного контенту, який створений з метою маніпуляції свідомістю суспільства, і, на жаль, є досить ефективним інструментом впливу на людей, неспроможних критично мислити.

Biogram autora

Є. Р. Заболотний , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 2-го курсу СО «Бакалавр» факультету історії та міжнародних відносин спеціальності «Історія та археологія»

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-07-23

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки