Історія розвитку університетів «третього віку» в Україні
Abstrakt
Значне зростання науково-технічного прогресу вплинуло на збільшення тривалості життя людей. Це, в свою чергу, позначило проблеми в адаптації літніх людей до стрімко мінливих процесів, а також питання збереження активного способу життя. Одним з ефективних способів вирішення цієї проблеми є створення університетів третього віку.
Bibliografia
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України; за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ: Педагогічна думка, 2016. 448 с.
Василенко О. В. Розвиток дорослих у неформальній освіті (зарубіжний досвід). Особистісний і професійний розвиток дорослих: теорія і практика: [монографія] / за ред. О. В. Аніщенко. Київ, 2016. С. 68–129.
Скорик Т. В., Шевченко І. С. Університет третього віку як модель соціальної інтеграції осіб літнього віку в сучасне суспільство. Вісник Львівського університету. 2014. 8. С. 60–68.