Метод проєктів як засіб формування лінгвістичної компетенції під час навчання іноземної мови
Abstrakt
Наразі формування особистості, яка відповідає сучасним потребам, є одним з провідних напрямів у сфері розвитку освіти. Актуальність цієї теми визначена тим, що сучасні запити висувають особливі вимоги до готовності студентів до життя – дати їм не стільки знання, скільки способи оволодіння ними.
Bibliografia
Бордовська Н. В. Гуманістичні технології в вузівському викладанні: теорія і методологія проектування. СПб.: Книжковий будинок, 2007.
Гузєєв В. В. Проектне навчання як одна з інтегральних технологій. Москва: 2002.
Гульчевська В. Г. Педагогічні основи проектної діяльності. Практичні поради вчителю. Методичний журнал Ростовського ОІПК і ПРО. 2003. № 4.
Пахомова Н. Ю. Метод навчального проекту в освітньому закладі. Москва: Аркто, 2003.
Педагогічне проектування: від теорії до практики: навчальний посібник / укладач Г. Д. Ходімчук-Лисьва. ЦНМО, 2004.
Кас’янова О. Д. Основи проектного методу вивчення іноземної мови. Москва, 2013