Аналіз поняття «тьютор» у сучасній українській вищій школі

Автор(и)

  • О. М. Мельник Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Мета роботи – обґрунтувати поняття тьюторства у вищій школі, розкрити сутність поняття «тьютор».

Біографія автора

О. М. Мельник , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти факультету хімії, біології і біотехнологій

Посилання

Бойко А. М., Дем’яненко Н. М. Тьюторство як модель партнерських відносин викладач–студент. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/ viewByFileId/614826.pdf

Бойко А. М. Індивідуальні тьюторські завдання для самостійної роботи студентів ІІ–V курсів (інтегрований курс теорії та історії педагогіки). Київ– Полтава, 2010. 400 с.

Гордон Эдвард, Гордон Элайн. Столетия тьюторства. Ижевск, 2008. 321 с.

Дем’яненко Н. М. Система тьюторства: актуалізація ретродосвіду Великої Британії для вищої школи України. Зб. наук. праць. Сер. Пед. Науки / Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2007. Вип. 5(57). С. 116–122.

Дем’яненко Н. М. Тьюторство у вищій школі: від концептуального обґрунтування до впровадження. Освіта. 2016. № 13–14 (5708–5709). С. 6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 3. Педагогіка вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах