Шляхи удосконалення професійно значущих якостей педагога
Анотація
У підручнику І. А. Зязюна, Л. В. Карамушки «Педагогічна майстерність» (1997) зазначається, що для педагога професійну значимість мають такі особистісні якості: розвиток емпатії, тобто здатності розуміти внутрішній світ іншої людини і проникати в її почуття, співпереживати їй; здатність до активного впливу на учня – динамізм особистості, який проявляється в ініціативі, гнучкості, різноманітті впливів і в можливості педагога ловити зміни ситуації і продумувати необхідну стратегію педагогічних впливів; окрім того, на противагу динамізму і вмінню «володіти іншими», педагог повинен володіти високорозвиненою здатністю «володіти собою».
Посилання
Ткаченко Т. В. Значення засобів вокально-сценічної майстерності у формуванні професійних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва. Мистецька освіта: історія, теорія, технології : зб. наук. праць / за заг. ред. Е. А. Смирнової. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017. С. 244–261.
Саприкіна Н. Як перевірити себе на стресостійкість та 6 способів її підвищити. URL: https://happymonday.ua/6-sposobiv-pidvyshhyty-stresostijkist (дата звернення: 24.04.2021).