Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до науково-дослідної діяльності

Автор(и)

  • К. С. Заярська Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

Анотація

Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов формування у майбутніх вчителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи.

Біографія автора

К. С. Заярська , Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

здобувач вищої освіти

Посилання

Баранова Ю. В. Формування у майбутніх вчителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи: дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2019. 302 с.

Князян М. О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки: дис. … докт. пед. наук: 13.00.04. Ізмаїл, 2007. 448 с.

Козак М. О. Організація наукової діяльності студентів в університеті. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2012. № 94. С. 71–76.

Коканова Р. А. Формирование профессиональной готовности специалиста. Высшее образование сегодня. 2008. № 10. С. 71–74.

Ставринова Н. Н. Формирование и оценка готовности будущего педагога к исследовательской деятельности. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ formirovanie-i-otsenka-gotovnosti-buduschego-pedagoga-k-issledovatelskoydeyatelnosti

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти