Формування професійної ідентичності у процесі професійної підготовки у ЗВО
Анотація
Мета дослідження полягає у вивченні особливостей формування професійної ідентичності у процесі професійної підготовки у ЗВО.
Посилання
Андрієвська-Семенюк О. П. Педагогічні науки. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. 2020. № 21. С. 102–106. URL: https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/issue/view/64 (дата звернення: 11.04.2021).
Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис, 1996.
Marcia J. E. Identity in adolescence // Adelson J. (ed.) Handbook of adolescent psychology, 1980.
Поваренков Ю. П. Психологическое содержание профессионального становления человека. Москва, 2002.
Колечко Остап. Розвиток професійної ідентичності студентів-майбутніх вчителів початкових класів. URL: http://dspu.edu.ua/sites/youngsc/AQGS/2013_ 6-2/pshyhology/228-236.pdf (дата звернення: 14.04.2021).
Силабус навчальної дисципліни / освітньої компоненти «Актуальні проблеми інклюзивної освіти» / Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний Університет, педагогічний факультет. 8 с.
Григорусь О. С., Стахова О. О. Особливості розвитку професійної ідентичності в студентів-майбутніх педагогів. Вісімнадцята всеукраїнська практично-пiзнавальна iнтернет-конференцiя / Житомирський державний університет імені Івана Франка. URL: http://naukam.triada.in.ua/index.php/ konferentsiji/48-visimnadtsyata-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internetkonferentsiya/420-osoblivosti-rozvitku-profesijnoji-identichnosti-v-studentivmajbutnikh-pedagogiv (дата звернення: 13.04.2021).