Дидактичні ігри як фактор стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках біології

Автор(и)

  • Л. Г. Ілларіонова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

Мета дослідження – теоретично обґрунтувати проблему використання дидактичних ігор на уроках біології та визначити ефективні методики щодо стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках біології.

Біографія автора

Л. Г. Ілларіонова , Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

здобувач вищої освіти

Посилання

Урбанська О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства. Скарбниця методичних ідей. Таврійський вісник освіти. 2014. № 3 (47). С. 233. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/Tvo_2014_3_40.pdf (дата звернення: 27.04.21).

Гончарук І. О. Використання дидактичних ігор на уроках біології: навчально-метод. посібник. Вінниця: ММК, 2016. С. 9–10. URL: https://dorobok.edu.vn.ua/article/pdf/1641 (дата звернення: 27.04.21).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки