Дидактичні ігри як фактор стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках біології
Abstrakt
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати проблему використання дидактичних ігор на уроках біології та визначити ефективні методики щодо стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках біології.
Bibliografia
Урбанська О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства. Скарбниця методичних ідей. Таврійський вісник освіти. 2014. № 3 (47). С. 233. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/Tvo_2014_3_40.pdf (дата звернення: 27.04.21).
Гончарук І. О. Використання дидактичних ігор на уроках біології: навчально-метод. посібник. Вінниця: ММК, 2016. С. 9–10. URL: https://dorobok.edu.vn.ua/article/pdf/1641 (дата звернення: 27.04.21).
##submission.downloads##
Opublikowane
2021-07-23
Numer
Dział
СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки