Дидактичні ігри як фактор стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках біології
Анотація
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати проблему використання дидактичних ігор на уроках біології та визначити ефективні методики щодо стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках біології.
Посилання
Урбанська О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства. Скарбниця методичних ідей. Таврійський вісник освіти. 2014. № 3 (47). С. 233. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/Tvo_2014_3_40.pdf (дата звернення: 27.04.21).
Гончарук І. О. Використання дидактичних ігор на уроках біології: навчально-метод. посібник. Вінниця: ММК, 2016. С. 9–10. URL: https://dorobok.edu.vn.ua/article/pdf/1641 (дата звернення: 27.04.21).
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-07-23
Номер
Розділ
СЕКЦІЯ 2. Теорія, досвід, проблеми й перспективи сучасної педагогічної науки