Таксономія Блума в контексті вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти

Автор(и)

  • І. А. Буравська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Основною метою вивчення іноземної мови є формування та розвиток комунікативних компетенцій у студентів, що має під собою на увазі навчання різним видам мовної діяльності. Предметом будь-якої мовної діяльності є думка. Будь-яка мовна задача є завданням, що пов’язує думки та мовлення. Мова, у свою чергу, є засобом формування думки.

Біографія автора

І. А. Буравська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 1-го курсу СО «Магістр»

Посилання

Bloom B. S., (Ed.). 1956. Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals: Handbook I, cognitive domain. New York: Longman.

Choy S. C., & Cheah P. K. (2009). Teacher perceptions of critical thinking among students and its influence on higher education. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 20(2), 198–206.

Темпл Ч. Критическое мышление и критическая грамотность. Перемена. 2005. № 2. С. 15–20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-26

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти