Таксономія Блума в контексті вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти

Autor

  • І. А. Буравська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Основною метою вивчення іноземної мови є формування та розвиток комунікативних компетенцій у студентів, що має під собою на увазі навчання різним видам мовної діяльності. Предметом будь-якої мовної діяльності є думка. Будь-яка мовна задача є завданням, що пов’язує думки та мовлення. Мова, у свою чергу, є засобом формування думки.

Biogram autora

І. А. Буравська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 1-го курсу СО «Магістр»

Bibliografia

Bloom B. S., (Ed.). 1956. Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals: Handbook I, cognitive domain. New York: Longman.

Choy S. C., & Cheah P. K. (2009). Teacher perceptions of critical thinking among students and its influence on higher education. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 20(2), 198–206.

Темпл Ч. Критическое мышление и критическая грамотность. Перемена. 2005. № 2. С. 15–20.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-07-26

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти