Організаційно-педагогічні умови управління професійним розвитком учителів в умовах авторської школи

Authors

  • І. М. Сороколіта Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

У Концепції педагогічної освіти визначено, що успішна професійна діяльність педагогічного працівника вимагає безперервного навчання в умовах динамічних змін та здатності адаптуватися до них. Професійний розвиток спрямований на реалізацію педагогічним працівником себе як особистості. Прагнення до самовдосконалення і самоосвіта є важливими чинниками професійного зростання педагога, що забезпечують розширення його фахових можливостей, пізнавальних інтересів та формування творчої індивідуальності. Ця діяльність, яка має бути постійною та систематичною, нерозривно пов’язана з професійним зростанням і підвищенням рівня педагогічної майстерності.

Author Biography

І. М. Сороколіта , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 2-го курсу СО «Магістр», факультету хімії, біології і біотехнологій спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»

Published

2021-07-22

Issue

Section

СЕКЦІЯ 1. Теоретичні та практичні аспекти педагогічного менеджменту