Самостійна навчально-пізнавальна діяльність: понятійний апарат
Abstract
Одним із найважливіших завдань реформування вищої освіти в Україні є посилення ролі самостійної навчальної роботи студентів. Самостійна навчальна діяльність студентів закладів вищої освіти – це складний феномен, який поєднує в собі такі важливі дидактичні категорії: «навчальна діяльність», «самостійна діяльність», «пізнавальна діяльність».
Мета публікації – розглянути підходи до визначення цих понять.
References
Заскалєта С. Г. Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів сільськогосподарського інституту (за матеріалами вивчення іноземних мов): дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Київ, 2000. 167 с.
Солдатенко М. М. Теоретико-методологічні основи розвитку самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.04. Київ, 2007. 40 с.
ГончаренкоС. У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 374 с.