Самостійна навчально-пізнавальна діяльність: понятійний апарат

Autor

  • Т. В. Гуменюк КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

Abstrakt

Одним із найважливіших завдань реформування вищої освіти в Україні є посилення ролі самостійної навчальної роботи студентів. Самостійна навчальна діяльність студентів закладів вищої освіти – це складний феномен, який поєднує в собі такі важливі дидактичні категорії: «навчальна діяльність», «самостійна діяльність», «пізнавальна діяльність».
Мета публікації – розглянути підходи до визначення цих понять.

Biogram autora

Т. В. Гуменюк , КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Заскалєта С. Г. Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів сільськогосподарського інституту (за матеріалами вивчення іноземних мов): дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Київ, 2000. 167 с.

Солдатенко М. М. Теоретико-методологічні основи розвитку самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.04. Київ, 2007. 40 с.

ГончаренкоС. У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 374 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-07-23

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 3. Педагогіка вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах