Впровадження кейс-методики в навчальний процес для здобувачів вищої освіти медичного та фармацевтичного факультетів
Abstract
З метою удосконалення методів інтерактивних технологій викладання предмета «Клінічна фармакологія» для здобувачів вищої освіти медичного та фармацевтичного факультетів пропонується впровадження методу кейсів. Цей метод використовує опис клінічних випадків для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах офлайн і онлайн навчання. Учасники навчального процесу повинні дослідити ситуацію, розібратися в суті проблеми, запропонувати можливі рішення і вибрати кращі з них. Кейси засновані на фактичному матеріалі або наближені до реальної ситуації. Ефективність методу в тому, що він досить легко поєднується з іншими методами навчання і може бути основою, яка формує весь навчальний процес, дозволяючи сформувати не тільки окремі заняття, але і навчальні блоки.