Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб розвитку індивідуальних здібностей учнів
Abstract
Розвиток суспільства насамперед залежить від становлення нової системи освіти, що пов’язано із корегуванням змісту технологій навчання, які повинні відповідати сучасним технічним можливостям і сприяти гармонічному входженню учня в інформаційне середовище. Тому в умовах глобалізаційної модернізації змісту освіти, гуманізація її цілей та принципів, переорієнтації на розвиток особистості, виникає необхідність застосування комп’ютерної техніки як засобів повноцінного освітнього процесу.
References
Інформаційно-комунікаційні технології у вищих навчальних закладах: алгоритм впровадження. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2016. Вип. 133. С. 3–5.
Кручинина Г. А. Методическая работа преподавателя в условиях использования новых информационных технологий обучения. Проблемы теории и практики в подготовке современного специалиста. Межвузовский сборник научных трудов: Изд-во НГЛУ. Новый Новгород, 2003. С. 126.
Швачич Г. Г., Толстой В. В., Петречук Л. М., Іващенко Ю. С., Гуляєва О. А., Соболенко О. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології: навчальний посібник / Національна металургійна академія України. Дніпро, 2017. 231 с.