Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб розвитку індивідуальних здібностей учнів

Autor

  • А. М. Король Криворізький державний педагогічний університет

Abstrakt

Розвиток суспільства насамперед залежить від становлення нової системи освіти, що пов’язано із корегуванням змісту технологій навчання, які повинні відповідати сучасним технічним можливостям і сприяти гармонічному входженню учня в інформаційне середовище. Тому в умовах глобалізаційної модернізації змісту освіти, гуманізація її цілей та принципів, переорієнтації на розвиток особистості, виникає необхідність застосування комп’ютерної техніки як засобів повноцінного освітнього процесу.

Biogram autora

А. М. Король , Криворізький державний педагогічний університет

канд. пед. наук, доцент

Bibliografia

Інформаційно-комунікаційні технології у вищих навчальних закладах: алгоритм впровадження. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2016. Вип. 133. С. 3–5.

Кручинина Г. А. Методическая работа преподавателя в условиях использования новых информационных технологий обучения. Проблемы теории и практики в подготовке современного специалиста. Межвузовский сборник научных трудов: Изд-во НГЛУ. Новый Новгород, 2003. С. 126.

Швачич Г. Г., Толстой В. В., Петречук Л. М., Іващенко Ю. С., Гуляєва О. А., Соболенко О. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології: навчальний посібник / Національна металургійна академія України. Дніпро, 2017. 231 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-07-26

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 5. Сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів освіти