Стан сформованості компонентів готовності студентів філологічних факультетів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій
Abstrakt
За допомогою результатів анкетування, проведеного серед 52 студентів денного відділення освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» четвертого року навчання (галузь знань 01 Освіта; спеціальність 014 Середня освіта; предметна спеціалізація 01 Українська мова і література; додаткова предметна спеціалізація 02 Мова і література (англійська)) філологічного факультету Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, нам вдалося з’ясувати думку майбутніх учителів-філологів щодо застосування тестових технологій в освітньому процесі.
##submission.downloads##
Opublikowane
2021-07-23
Numer
Dział
СЕКЦІЯ 3. Педагогіка вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах