Шляхи формування комунікативної компетентності викладача
Abstract
Реалії сучасної української освіти, орієнтації на входження до Європейського освітнього простору висувають нові вимоги до викладача, його професіоналізму як інтегративного параметра особистісно діяльнісної сутності, що забезпечує найвищий рівень продуктивності педагогічної праці, здатність ефективно і творчо розв’язувати питання, пов’язані з навчанням і вихованням молодого покоління. У цьому контексті актуалізується проблема формування ключових компетентностей майбутнього викладача, серед яких важливе місце належить комунікативній компетентності.
References
Овсянникова Е. К., Марухно В. М. Коммуникативная компетентность преподавателя высшей школы как фактор эффективности учебно-воспитательного процесса. Международный журнал экспериментального образования. 2015. № 4. С. 186–187.
Turner R. H. Role-taking, role standpoint, and reference group behavior. American Journal of Sociology. 1956. V. 61. P. 216–225.
Дербеньова А., Кунцевська А. Тренінги з розвитку комунікативності вчителів. Харків: Основа, 2009. 191 с.
Когут І. В. Формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Полтава, 2015. 250 с.
Сысоева Е. Ю. Развитие коммуникативной компетентности преподавателя вуза в системе повышения квалификации. Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). 2016. №11 (67). С. 103–112.