Шляхи формування комунікативної компетентності викладача

Autor

  • А. В. Маркушевська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Реалії сучасної української освіти, орієнтації на входження до Європейського освітнього простору висувають нові вимоги до викладача, його професіоналізму як інтегративного параметра особистісно діяльнісної сутності, що забезпечує найвищий рівень продуктивності педагогічної праці, здатність ефективно і творчо розв’язувати питання, пов’язані з навчанням і вихованням молодого покоління. У цьому контексті актуалізується проблема формування ключових компетентностей майбутнього викладача, серед яких важливе місце належить комунікативній компетентності.

Biogram autora

А. В. Маркушевська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Овсянникова Е. К., Марухно В. М. Коммуникативная компетентность преподавателя высшей школы как фактор эффективности учебно-воспитательного процесса. Международный журнал экспериментального образования. 2015. № 4. С. 186–187.

Turner R. H. Role-taking, role standpoint, and reference group behavior. American Journal of Sociology. 1956. V. 61. P. 216–225.

Дербеньова А., Кунцевська А. Тренінги з розвитку комунікативності вчителів. Харків: Основа, 2009. 191 с.

Когут І. В. Формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Полтава, 2015. 250 с.

Сысоева Е. Ю. Развитие коммуникативной компетентности преподавателя вуза в системе повышения квалификации. Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). 2016. №11 (67). С. 103–112.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-07-26

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 4. Психологічні аспекти сучасної освіти